Гарантійні умови
УМОВИ ГАРАНТІЇ
Всі товари, куплені в нашому магазині, сертифіковані і забезпечуються фірмовою гарантією, строк якої встановлюється фірмою - виробником. При виникненні гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний гарантійний талон з вказівкою дати продажу і штампом нашого магазину. Адреси та телефони сервісних центрів вказані в гарантійному талоні.
Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту підключення та початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена представником авторизованого сервіс-центру .
В гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
• недотримання покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі;
• недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
• недотримання правил установки;
• відсутність оригінального гарантійного документа;
• при відсутності в гарантійному документі наступних відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підпису продавця;
• внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
• ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинила несправність в роботі виробу;
• розбирання виробу, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією;
• необхідність заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних і переміщуються вручну пластикових деталей;
• неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного виробу;
• несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха тощо);
• недбалого зберігання та/або недбалої транспортування власником;
• ушкоджень (відмов) або порушення її нормальної роботи, викликані тваринами або комахами;
• включення приладу в мережу з неприпустимими параметрами;
• використання виробу в цілях, для яких воно призначене;
• попадання у внутрішні робочі об'єми сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.
Обмін і повернення товару неналежної якості проводиться за висновком авторизованих виробником сервісних центрів.