Умови обміну та повернення товару у нашому інтернет-магазині sanevv.com.ua
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Товар, замовлений у нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну ( поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
Усі претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектації доставленого товару відповідно до закону можна пред'явити тільки до передачі товару Продавцем Покупцю. Якщо товар з будь-яких причин не підійшов Вам, Ви маєте повне право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки відповідно до Закону про захист прав споживача. Для повернення або обміну товару Вам необхідно виконати такі умови:
1. товар не повинен бути у вжитку 2. наявність повної комплектації 3. збереження споживчих властивостей 4. товарний вигляд 5. упаковка 6. якщо є пломби, ярлики 7. товарний чек 8. документація до товару 9. відсутність вм'ятин, тріщин, подряпин, сколів, за винятком прихованих виробничих дефектів
Обмін товару чи повернення коштів Покупцю здійснюється після проведення Покупцем експертизи уповноваженого сервісного центру.
Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивозу.
Повернення товару через Нову пошту
Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
Для відправки товару необхідно за телефоном (098) 468-48-49 отримати реквізити для відправлення повернення менеджера.
Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
Після надсилання товару необхідно за телефоном (098) 468-48-49 повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.
Повернення у Києві:
Здійснюється лише у пункті самовивезення за домовленістю з менеджером протягом 14 днів з моменту покупки.
Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном (067) 902-40-08 та оформити заявку на повернення.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.
Зверніть увагу:
У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, складає розрахунковий рахунок покупця.
Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.