Доставка і оплата товару


Ми відправимо Ваше замовлення будь-яким зручним для Вас способом.

Вартість доставки по Києву залежить від габариту і ваги вантажу. Можлива і безкоштовна доставка в залежності від вартості замовленого товару. Доставка товару за межі Києва (область)-оговорюється окремо. Доставка здійснюється у зручний для Вас час і в узгоджені терміни.
Доставка по Україні здійснюється зручним для Вас перевізником (НОВА ПОШТА, ДЕЛІВЕРІ, САТ, НІЧНИЙ ЕКСПРЕС та інші), які можуть привезти товар як на склад у Вашє місто, так і на Вашу адресу (додому або в офіс).

Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з Вами по вказаному телефону і уточнить список замовленого товару і його наявність, обумовить спосіб оплати, повідомить реквізити для оплати замовлення, погодить спосіб і адресу доставки, а також дату відправки.
Доставка замовлених товарів здійснюється як на умовах передоплати, так і післяплатою (при отриманні в офісі транспортної компанії). Після Вашого підтвердження про згоду з умовами доставки, по електронній пошті або на ВАЙБЕР висилається рахунок, з реквізитами для оплати точної суми за товара.

Вироби, виконані за індивідуальним замовленням, приймаються в роботу після узгодження креслення, необхідного вироби, при обов'язкову передоплату від 50 до 80% від вартості замовлення.
При замовленні післяплатою на деякі категорії великогабаритних товарів обов'язкова передоплата на розрахунковий рахунок або карту Приват Банка в розмірі 300-2000 грн. в залежності від виробу (передоплата в разі відмови від покупки не повертається).
Зверніть увагу, при замовленні післяплатою, а так само доставка виробів, виконаних на замовлення - доставка здійснюється за рахунок покупця!
Умови безкоштовної доставки товару уточнюйте у менеджера.

При отриманні замовлення, перевіряйте комплектність і цілісність. Претензії по зовнішньому вигляду і комплектності товару приймаються тільки в момент оплати та доставки замовлення! Обов'язково впевніться у відсутності дефектів та комплектності товару, перш ніж розписатися в накладній. Якщо в процесі передачі товару виявилися зовнішні недоліки (вм'ятини, подряпини, відколи, тріщини і т. П.) Або доставлений товар не відповідає тому, що ви замовляли, ви можете відмовитися від нього безпосередньо в момент доставки. Приймання товару за зовнішнім виглядом, комплектності, відсутності механічний пошкоджень в момент передачі товару від транспортної компанії ОБОВ'ЯЗКОВА. При наявності у товару дефектів просимо Вас скласти разом з представником кур'єрської компанії двосторонній АКТ про дефекти і обгрунтованим відмовитися від приймання товару. Копія акту повинна бути вислана нам по електронній пошті або факсом. У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося відразу ж по тел:

+38 (050) 924-24-20;

+38 (098) 468-48-49;

+38 (093) 640-55-80.

Наявність замовленого товару
Ми намагаємося підтримувати необхідну кількість товарів на нашому складі, але через постійне зміни складу може виявитися, що замовлений товар в даний час відсутній на складі. В такому випадку наші менеджери зв'яжуться з Вами по телефону і запропонують заміну, а в разі неможливості заміни замовлення може бути відкладений на означений час появи товару.

Обирайте зручний спосіб оплати:

1. Готівкою на місці при отриманні товару.

2. Оплата на банківську карту ПРИВАТБАНКУ.

3. Оплата при отриманні товару на відділенні Нової Пошти або іншого експрес перевізника.

Чим Вам допомогти? Виберіть будь-ласка варіанти звязку з нами Чим Вам допомогти? Виберіть будь-ласка варіанти звязку з нами
×
Online-чат
Telegram
Замовити дзвінок
Viber
Whatsapp
Пошта